Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

torsdag 27 januari 2011

Det är torsdag

Oj oj vad jag har fått slita hund på jobbet. Man vet att man lever. Som vanligt är livet som en ketchupflaska, först kommer inget sen kommer allt.... När 2 av 3 är borta så får man slita hårt för att barnens schema ska flyta på som det ska. Jo jag lyckades. svaret var kaffe =)

Det bästa denna vecka var att Dennis min käraste systerson fyllde 9 år. Min älskade lilla prins korv =) Det firade vi med tårta och sång. Av oss fick han en tripp till badhuset och favo data spelet.

Alyssia pratade hela dagen om denna tårta och att hon och Dennis har sprungit runt!! =)
Alyssia älskar sin kusin Dennis hon pratar mycket om honom. Det värmer mitt hjärta.

Nu ska jag byta sand i kattlådan då den nuvarande sanden inte duger... Förstår henne denna gången med. Sanden fräser ju när den kissas på....

I morgon är det äntligen fredag och vi ska fylla upp vårt nya kyl/frysskåp med mat!! Jag är jätte nöjd med det nya stora skåpet.

Nää nu fixa lite sen sova gott.

God natt / Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar