Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

söndag 9 januari 2011

Söndag kväll, hunden dricker badvatten och äter skum....

Oj så fort tiden har gått och så mycket jag (inte) gjort idag.
Man gör så mycket saker, ända hinner man inte med det man "ska". Varför är det så?

Nu sover iaf Alyssia och Christian. Jag ska fixa i ordning alla saker tills imorgon.

Alyssia ska till BVC i morgon och spruta. Hon skulle ha fått den innan jul, men då hon var för "förkyld" för att få den då så sköt vi upp det tills i morgon. Hon har peppar peppar ta i trä inte reagerat på de andra sprutorna, så vi hoppas att slippa det på denna också. Det är som sagt gratis att hoppas och önska.

När Alyssia badade nu på kvällen fick vi sällskap av den lilla katten inne i badrummet. Hon smög sig in för att kontrollera vad vi gjorde. Kubbe blev genast avundsjuk på att katten vara där inne och leka med oss så han gick genast fram och började drick i badvattnet. Då tog jag lite badskum på min hand, så han skulle kunna känna och titta på vad det var. Då äter knasbollen upp skummet... Måste ju ha smakat tvål. Det är min tokiga lilla hund .=)

Jag har även rensat i Alyssias garderob så nu ligger det bara stora storlek 74 och 80-86 i korgarna. Imorgon ska vi köpa större vantar till henne att ha på dagis.

God natt / ELenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar