Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

torsdag 13 januari 2011

Mina små sjuklingar!!

Från att sitta vid matbordet äta pannkakor till att Alyssia säger "inte bra" till att allt kom upp tog nog 30 min. Va rolig man är sen, som försöker förneka faktum. Vi hittade på olika teorier om att det var mjölken eller kanske något i stekpannan eller kanske åt hon för fort... för inte kunde det vara magsjuka inte.... Om det inte hade varit för att ca 1 1/2 timme senare började Christians mage så hade vi nog fortfarande förnekat faktum att det var magsjuka.

Alyssia och jag har suttit i soffan hela natten, Christian somnande tillslut i sängen. Mina små sjuklingar!!

Vid 03.30 orkade jag inte vara vaken mer så jag väckte Christian som fick vara uppe med Alyssia.

Vid 7 tiden kom den sista resan, sen blev de båda bara bättre.
Jag har lyckats (peppar peppar) klara mig. Detta är ett jätte mirakel, och jag är så tacksam för detta.

Under natten har vi nog tvättat varenda handduk vi äger och har.

Alyssia fick i sig välling och har nu somnat bredvid sin pappa i sängen, dom snarkar så gott.

I morgon ska vi befinna oss i karantän här hemma... Vi får passa på att slänga ut julen.

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar