Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

torsdag 3 mars 2011

då var det min tur

Jag vill inte bliva sjuk.... Jo då det vill du visst det sa bacillerna och hoppade på mig också! Snorig, ont i huvudet och kli i halsen... Jippi precis vad man önskar sig på sin lediga vecka.

Nää nu till det positiva i dag. Jag och Alyssia vågade oss ut i det vackra vädret. Vi matade fåglarna och vi skottade lite på altanen. Pappan la vi i sängen, så han skulle bli pigg och frisk. Alyssia såg sin pulka så vi tog den på en "enad" (promenad) Kubbe fick också följa med... Pulkan var viktigast =) hihi.

Alyssia har inte haft någon feber idag men hostat som en dåre. Hon är ingen piggelin än. Inte mamman heller. Alyssia vill helst sitta i mitt knä hela tiden.

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv.

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar