Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

tisdag 1 mars 2011

dag 9 om jag kan räkna rätt...

Det har nu gått nio dagar på min lilla kur.... och på vågen läser jag -2kg =)
Jag är riktigt stolt över mig själv!!! Laddar nu inför att hålla denna trend vid liv tills jag är "återställd" till mitt normal.

Tärnade som sagt med/på Wii idag med (imorgon är det vilodag) knäna känns sådär efter det "hårda" ben passet. Egentligen är det inget hårt pass men mina knän är inte 100% än... tyvärr. Hoppas på förbättring när jag minska mer i vikt.
Jag och Kubbe tog oss en lång promenad i skogen idag också. Samtidigt passade jag på att prata med Jeanette i mobilen. Kubbe gick på helspänn hela promenaden. Det måste ha gått en löptik före oss. Oj vad alla hanhundar hade pissat och pissat på hela stigen, luktade dessutom PISSOAR i hela skogen... Det luktar Vår i luften... haha

Nu ska jag titta på när Christian äter mat!! =)

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar