Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

tisdag 1 mars 2011

kl 00:00 har vi varit förlovade i 3 år

Natten till idag så har vi varit förlovade i 3 år. och jag fick jätte fina blommor av Christian när han kom hem=).

Vi förlovade oss den 29 feb 2008. Va fort tiden har gått sen dess.

Detta ska jag fira med en soppa... =) haha
Vi startade ett varsitt träningsprogram på Wii i går, så i dag är det dag två på träningen. Jag skulle nog spela tennis tror jag det var. Det är roligt att träna med Wii, grannarna har nog roligast om de tittar in på oss som står och hoppar mitt på golvet.

Nu har äntligen Alyssia somnat. Lilla Fian är så ynklig idag med. Igår hade hon jätte högfeber (39,5). Under natten har hon varit orolig och yrat och vaknat om vart annat. Så det blev inte så många timmar för mamman heller, sådan tur att det finns kaffe...

Nää dags för lunch-soppan och sen en promenad med hunden.

/Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar