Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

onsdag 23 februari 2011

Dag tre och minus 23 grader ute...

Som sagt dag tre är ALLTID värst. Men jag lever och har fått i mig allt jag ska.
Måste tvinga gubben att köpa flera bara jordgubben var inge god. Choklad ska det vara =)

ÅÅÅ det gick så bra att lämna Alyssia på dagis idag. Jag blir så glad. Hon sa till och med hej då själv ses sen =) Då var det bara att gå!! I kväll skulle vi titta på bamse och draken och inget annat.... Nu sover hon och pappan och jag har diskat och ställer till problem (som vanligt).

I morgon är det dag 4 och då ska jag bli bättre på att dricka vatten också!!

Nu är det kväll och jag borde göra massa annat men jag tror jag ska ge upp och gå och lägga mig istället!!
Imorgon är en annan dag.... =) / Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar