Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

lördag 5 februari 2011

Lördag med massor av bus

Jag och Alyssia har varit ute på fm eller morgonen. Vi fyllde på mat till fåglarna och jagade hunden på tomten. När vi varit ute en stund tyckt unga fröken att vi skulle ta en promenad. Vi gick runt kvarteret och då mötte vi traktorn.... Vilken lycka!!

Kubbe tyckte så där om promenaden. Han tyckte att vi gick förlångsamt, dessutom vara han ju tvungen att ha koppel på sig... vilken olycka =)

När vi kom hem var det en väldigt trött tjej. SNORIG är bara förnamnet och nu sover hon så gott. Febern stiger.

Igår köpte jag Bamse för unga. Den vara jätte bra. Alyssias nya favo tidning.

Vi väntar på att min pappa ska komma hit och hjälpa oss med att få spisen på plats. Det var någon sådandär el-grej som vi måste fixa först. Då är det bra att ha en pappa som kan el.

Så till middag hoppas jag på lagad mat från vår nya spis =) Köttfärssås står på menyn ikväll.

/ ELenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar