Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

tisdag 8 februari 2011

Sjuklingarnas resa.

Vaknade i morse och var så snurrig att jag fick ligga kvar. Inte för att det blev så länge då lilla prinsessan var tvungen att gå på toaletten och kissa och då passade vi även på att tvätta dom små ögon. Ursh så dom ser ut och rinner.

Efter vår kiss paus i sovandet så kulle det serveras välling. Då var kl nästan 5.30 så Bollibompa knäpptes igång. Jag fick lägga mig ner och förskte så stopp på karusellen. När jag tittade upp i taket så snurrade taket. Fy va snurrigt och yrt det var. Sen ring ju tyvärr väckarklockan ändå och det var dags att kliva upp.

Min nästa uppgift blev att ta mig till köket utan att snurra runt. Fy, tur att man sitter ner och äter. Nää vid frukost bestämde jag mig för att jag behöver vara hemma idag. Så efter alla samtal man måste göra för att kunna vara hemma från jobbet så landade jag och Alyssia i soffan för att titta på Bamse.

Nu känner jag mig inte lika snurrig men ändå känns det i huvudet att det är något på gång i kroppen. Man får göra allt lite långsamt så går det bra.


Nu tar jag det bara lugnt Alyssia sover och det är sådan där sport på tv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar