Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

tisdag 8 februari 2011

Idag fyller min syster år

Idag fyller min syster år =)
Hela dagen är bara hennes.
Vi var på hos henne på kalas i går kväll. God tårta och saft blev det! Alyssia har parat i dag "-Nennis tårta, gott." Hihi Hon älskar sin kusin Dennis. Dom lekte så bra i går. Den som tyckte det var mest jobbigt var hunden Rasmus. =)

Annars blev vi alla förhörda på vad vi heter och djurens namn =). Vi blev godkända, men morfar e busig.

Nu när Alyssia skulle sova så pratade vi som vanligt lite om dagen.
- pappa arg, Kubbe! säger hon
- Är pappa arg på Kubbe? varför då? frågade jag då.
- mmm lock, arg Kubbe.!!

I morse tappade jag locket till messmörtuben... Den hittade hunden på eftermiddagen och Christian tog korken från Kubbe och trodde då att han ätit upp hela tuben så ja han blev i tonen lite nervös/arg  innan vi visst vad som hänt.

Ja från och med nu får vi tänka oss för hela tiden i vad vi gör och säger framför vår unga fröken!!

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar