Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

lördag 19 februari 2011

helg

Ja Nu så är jag glad igen =)

Jobbet tjafset har löst sig=) Nu blev det mycket roligare igen!!!
Nog om det. Nu är det helg, då är man ledig och ska bara ta hand om sig själv.

Hittills i dag har jag och Alyssia varit hemma hos mormor medan morfarn pappan och kusinen Dennis varit och åkt svävare. När de kom hem kvittrade det om dom,(*fniss*, alla tre var som små gossar igen) de hade också köpt med sig semlor...underbart gott.

Alyssia åt semla med näsan.... morfar lärde henne att sätta grädden på näsan för några helger sedan, så nu satt hon i sin stol ropade på morfar och satte en klick grädde på näsan.Sen skrattade hon så hjärtligt. Hon lyckade också smeta in händerna med grädde,hon satt och gjorde så där man gör när man tar handkräm... Jag tror att hela servett kartongen gick åt till min egna lilla trollunge. =) Hon sprang även runt och sa att hon ätit slemma =) då fnissade mamman, tyst för sig själv.

Nu sover hon så gott. Katten och Hunden sitter i vardagsrummet och pussas. Juni måste inspektera Kubbe när han varit bort. Dom e ju för härliga!!

Nää mot tvagningsrummet. Senare ska vi på/till öppethus.

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar