Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

söndag 13 februari 2011

Sjukt igen

Jaa då var det söndag igen då...

Christian är förkyld, snorig och feber så han blir hemma några dagar. Själv börjar det fyllas på nyser typ hela tiden...Suck jag orkar inte vara sjuk. Måste bli någon ordning på detta. Det som känns bra är att jag inte blir lika DÅLIG längre när jag blir sjuk. När jag inte mådde så bra så var jag så dålig när jag var sjuk att jag inte kom ur sängen för en liten förkylning. Men nu är det över. =)

Alyssias ögon har nästan slutat vara. Vi hara bara behövt tvätta hennes ögon två tre gånger idag. Hon blir hemma i morgon med Christian.

Idag har vi hunnit med mycket. Alyssia vaknade kl 5 och då ville hon gå upp. Det blev tidig frukost. Efter frukosten blev det bad för litensdel mamman fick också tvaga sig.

Pappan åkte och hämta farmor som var ensam hemma. Hon hade med sig semlor muuuummmms.

Nu sitter jag ensam i soffan och söndags myser med djuren. I morgon smäller det. Då är man tillbaka till jobbet.

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar