Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

söndag 13 februari 2011

Lördagen i korthet

Telefonen ringde det var morfar ( min pappa) Han ville ha hjälp med datorn så vi slängde i oss lunch och körde i väg hem till mina päron.

Där fikade vi Alyssia ville att morfar skulle mata henne, vi åt kokosbollar mmmmmmums så gott det var =)

Christian hjälpte dom med datorn, jag och Alyssia "sprang" upp och ner i trappen och tittade på Kalle och Kajsa. (fåglarna) =) det blev en mysig dag. Alyssia vägrade sova, men när vi satte oss i bilen för att åka och handla lördagsgodis och smör.... Så somnade hon fort. Vår duva =)

Till middag fick vi kokt fisk, pressad potatis och vitvinssås med räkor. Det märks att Alyssia börjar bli frisk, hon åt massor av maten!! Jag med för den delen det var så gott så.

Det blev en tidig kväll för Alyssia och hennes pappa... Jag försökte väcka honom men nej nej. Tillslut koma han upp och la sig i soffan hos mig men han bara somnadeom!!

/ Elenor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar