Mitt hem

Mitt hem
så här vackert bor vi

torsdag 17 februari 2011

oj oj jag måste bättra mig!

Redan torsdag, veckan har gott så fort.
I morgon är det då fredag. äntligen. Denna vecka har varit så konstig. Varför är det alltid så att när någonting fungerar så måste det alltid ändras på.... Är lite lätt irriterad på min jobbsituation just i denna stund. Jag hoppas att det kommer att ändras på... eller att det INTE ändras, utan behålls... Krångligt får er som inte ar inblandade men sol klart för oss inblandade... Eller kanske klart som korvspa.. Nää man ska inte låta sådant här onödigt tjafs ta onödigt med energi. (men det gör det just nu)

Det bästa med denna vecka vara att se Alyssia när hon kom tillbaka till förskolan! hon slängde sig i armarna på "fröken". Så jag fick gå på en gång. super skönt=)

När jag hämtade henne senare så kom hon springandes med svajande toffsar mot mig "mamma mamma mamma mamma" ååå va det värmde mitt hjärta. Sen vart det svårt att få med sig henne hem så jag mutade med att titta på hästarna. Vi har en liten ryggsäck, den skulle hon ha på sig så skulle vi vinka och säga "hej då sess i morn" =)  Det är det gulligaste jag vet.


I natt sov hon oroligt så hon hade varit rätt så trött. Dom hade varit i ateljen och målat idag. Alyssia hade nog ritat på 10 papper. Vi fick med oss en hem.

I helgen ska Christian åka svävare. Då ska nog jag och Alyssia hälsa på eller hämta mormor =)

Vi ska även äta massa godis.

Nää dags att slå i hop datorn och sätta sig i soffan. I morgon är det fredag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar